KUIDAS OSTA KIIL & KO E-POES

Kiil & Ko e-poodi (asub veebiaadressil www.kiil.ee) opereerib OÜ Interaltus (registrikood 10079480). Alljärgnevalt on ära toodud juhised, kuidas meie e-poes tellimusi vormistada, nende eest tasuda ja transporti valida. Kui vajate abi meie e-poes ostu sooritamisel või soovite konsulteerida meie poolt müüdavaid tooteid puudutavates küsimustes, palume pöörduda Kiil & Ko e-poe klienditeeninduse poole aadressil kiil@kiil.ee või telefonil +372 677 1387

Kiil & Ko e-pood müüb peamiselt alkohoolseid jooke, mistõttu on e-poodi lubatud külastada ning tellimust esitada ja vormistada ainult täisealistel isikutel, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastane. Ostu sooritaja vanuse kontrollimiseks nõuab Kiil & Ko e-pood kliendilt kinnitust, et isik on vähemalt 18-ne aastane, samuti nõutakse isikut tõendava dokumendi esitamist tellimuse kättesaamisel Omniva või SmartPosti pakiautomaatidest (nõutav on Eesti Vabariigi ID-kaardi olemasolu), kliendi vanust võib kontrollida ka kuller või Kiil & Ko e-poe müügikoha töötaja.

1. Tellimuse vormistamine ja ostmine Ostu sooritamiseks ei ole sisselogimine vajalik, samas on see soovitatav, kuna nii saab ostja osa mitmetest soodustustest. Püsikliendiks registreerudes saadetakse registreerumise kinnitus Teie e-posti aadressile. Ostu sooritamiseks toimige alljärgnevalt:
1.1. Leidke endale sobiv toode, filtreerides tootekategooriaid või kasutades otsingut. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige toote pildile ning avaneb suurendatud pilt ja pikem tutvustus antud toote kohta.
1.2. Valige sobiv kogus ja lisage toode ostukorvi.
1.3. Täitke tellimuse täitmiseks kohustuslikud isikuandmed väljad ning valige tarneviis.
1.4. Valige makseviis ja kinnitage tellimus. Kiil & Ko e-poest tellitud toodete eest saate tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB Pank, Luminor Bank, Danske Bank, LHV Pank ja Coop Pank). Pangalingi kaudu tasumise teenust pakub Maksekeskus AS.
1.5. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”, vastasel korral võib juhtuda, et info makse toimumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.
1.6. Pärast valitud makseviisiga tasumise edukat sooritust kuvatakse ekraanile tellimuse kinnitus ning saadetakse see ka kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile. Ebaõnnestunud makse korral tellimuse käsitlus peatatakse ning pakutakse võimalust makset uuesti sooritada. Kui Te e-posti teel teadet tellimuse kinnitust ei saa või esineb mõni muu probleem, helistage lisainfo saamiseks telefonil +372 677 1387.
1.7. Ettemaksuarvega tasumise puhul palume Teil edastada maksekorralduse koopia aadressile kiil@kiil.ee, et tellimus kinnitataks ja komplekteeritaks.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures, hinnad on esitatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Tellimuse eest tuleb tasuda täies ulatuses ettemaksuna.

2. Tellimuse täitmine ja tarnimine
2.1. Tarbija tellimuse täitmist alustatakse, kui klient on oma tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
2.2. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), palume Teil viivitamatult ühendust võtta klienditeenindusega telefoni teel +372 677 1387.
2.3. Kiil & Ko e-poel on õigus loobuda toote müümisest kliendile peale viimase poolt vormistatud ostu avastatud tehniliste vigade tõttu: valesti sisestatud hind, kogus jms. Sellisel juhul teavitatakse klienti koheselt e-posti või telefoni teel.
2.4. Kiil & Ko e-poest ostetud kaupu tarnitakse ainult Eesti Vabariigi territooriumi piires.
2.5. Ostudele, mille kogusumma jääb alla 150,00 euro koos käibemaksuga, lisandub kauba maksumusele transpordi hind vastavalt tellimuse suurusele ja kliendi poolt valitud kauba kättesaamise viisile. Transpordi hind sisaldab pakendit, pehmendusmaterjale ja kullerfirma poolt osutatavat vanuse tuvastamise teenust. Võimalikud kauba kättesaamise ja tarneviisid on järgmised:
2.5.1. kauba kättesaamine Kiil & Ko e-poe laokauplusest Tallinnas Liivalao 11, estakaad nr. 17 (E-R 10:00-16:30) – tasuta. Tellimus peab olema vormistatud eelmisel tööpäeval või vähemalt 3 tundi enne soovitud kättesaamist;
2.5.2. kullerteenus Tallinna piires – maksumusega alates 4,90 eurot sõltuvalt tellimuse suurusest. Samal tööpäeval tarnet sooviva kliendi tellimus peab olema e-poes vormistatud kella 11.00-ks. Samal päeval (v.a riiklikel pühadel) tarnet on võimalik teostada tarnet ainult Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses. Pärast kella 11.00 sisestatud tellimused tarnitakse kliendile järgmisel tööpäeval.
2.5.3 Kullerteenus Eesti piires – maksumusega alates 6,90 eurot sõltuvalt tellimuse suurusest. Tellimuste tavapärane tarneaeg on 1-3 tööpäeva alates tellimuse jõustumisest tingimusel, et tellimus on vormistatud enne kella 11.00. Vastasel juhul lisandub tavapärasele tarneajale 1 tööpäev. Saartele ja kaugematesse piirkondadesse võib eeltoodule lisaks minna veel 1 – 2 tööpäeva.
2.6. Kui tellimuse maksumus koos käibemaksuga ületab 150,00 euro, pakutakse kliendile transporditeenus Eesti piires ilma tasuta. Tellimuse täitmine võtab 1 – 5 tööpäeva sõltuvalt tarneaadressist.
2.7. Kauba saabumisest teatab kuller vajadusel telefoni teel kliendile ette. Kiil & Ko e-poe partneriteks kauba tarnimisel on erinevad kullerfirmad ja Kiil & Ko e-poe enda autojuht.
2.8. Kuller on kohustatud küsima kliendilt isikut tõendavat dokumenti ja ei tohi kaupa üle anda selle puudumisel, sest Kiil & Ko e-pood tarnib peamiselt alkohoolseid tooteid ja kauba tarne on lubatud ainult täisealistele (18.a. ja vanemad) isikutele;
2.9. Kauba kättesaamisel on Tarbijal kohustus koheselt kontrollida selle vastavust arve-saatelehele. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et tarnitud kaupade hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Kiil & Ko e-pood klienditeenindust +372 677 1387 või saata info aadressile kiil@kiil.ee.

Kiil & Ko e-poe klienditeenindus töötab E-R (v.a riiklikud pühad) kella 8.30-16:30.

Meeldivaid oste!


OÜ Interaltus