Interaltus OÜ
Liivalao 11
11216 Tallinn
Registrikood: 10079480
KMK nr. : EE100191246
Liivalao tn 11, Tallinn 11216
Telefon: +372 677 1370
E-mail: info@interaltus.ee
Kiil laokauplus
Liivalao 11, ladu nr. 17
11216 Tallinn
Lahtiolekuajad E-R 10:00-16:30
Telefon: +372 677 13 87
E-mail: pood@kiil.ee
Interaltus OÜ müüb alkoholitooteid ainult täisealistele klientidele ning kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete üleandmisel.
PRIVAATSUSPOLIITIKA JA ISIKUANDMETE KAITSE PÕHIMÕTTED
Kiil e-poodi (asub veebiaadressil www.kiil.ee) opereerib OÜ Interaltus (registrikood 10079480). Kui vajate abi meie e-poes ostu sooritamisel või soovite konsulteerida meie poolt müüdavaid tooteid puudutavates küsimustes, palume pöörduda OÜ Interaltus klienditeeninduse poole aadressil pood@kiil.ee või telefonil +372 677 1387.
3.1 kliendisuhete haldamine ja kasutajaga suhtlemine; 3.2 kasutajaga sõlmitava või sõlmitud lepingu sõlmimine ja täitmine; 3.3 kasutaja päringutele vastamine; 3.4 kliendisuhete arendamine ja analüüs; 3.5 toodete ja teenuste pakkumine; 3.6 otseturundus; 3.7 tarbijaharjumuste uurimine; 3.8 teenuste haldamine ja arendamine; 3.9 veebilehe kasutamine ja täiustamine; 3.10 loosimiste ja küsitluste läbi viimine; 3.11 müügistatistika koostamine; 3.12 seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks.
Kasutaja õigused seoses tema isikuandmete töötlemisega
Küpsiste kasutamine
20.1. seansiküpsised, mille eesmärk on võimaldada veebilehe kasutamist; 20.2. püsiküpsised, mille eesmärk on pidada meeles kliendi valikuid veebilehel; 20.3. vanusepiirangu küpsised, mille eesmärk tuleneb seadusest; 20.4. esimese ja/või kolmanda osapoole küpsised, mille eesmärk on näidata kasutajale sobilikku reklaami ja pakkumisi; 20.5. kolmanda osapoole analüüsiküpsised, mille eesmärk on turundussuhtluse optimeerimine.
MÜÜGI- JA TARNETINGIMUSED
Kiil e-poodi (asub veebiaadressil www.kiil.ee) opereerib OÜ Interaltus (registrikood 10079480). Kui vajate abi meie e-poes ostu sooritamisel või soovite konsulteerida meie poolt müüdavaid tooteid puudutavates küsimustes, palume pöörduda Kiil e-poe klienditeeninduse poole aadressil pood@kiil.ee või telefonil +372 677 1387
1. Ostu- ja tarnetingimuste kehtivus
1.1. Käesolevad ostu- ja tarnetingimused kehtivad Kiil e-poest ostja (edaspidi nimetatud: klient) ja ettevõtja OÜ Interaltus (registrikood 10079480, edaspidi nimetatud: Kiil e-pood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kiil e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Kiil e-pood jätab endale õiguse teha ostu- ja tarnetingimustes muudatusi.
2.Müügileping
2.1. Kliendi poolt Kiil e-poes esitatud tellimuse kinnitamisega e-poe poolt loetakse kliendi ja OÜ Interaltus vahel sõlmituks müügileping.
2.2. Kauba tellimuse (juhised, kuidas Kiil e-poest osta ja kaupa tellida, asuvad siin: www.kiil.ee/kuidasTellida )kinnitamisega kohustub Kiil e-pood andma kliendile üle tema poolt tellitud kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku kliendile. Klient aga kohustub Kiil e-poele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
2.3. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse kahe (2) tööpäeva möödudes alates tellimuse edastamise kuupäevast. Müügileping jõustub pärast kliendi poolt tehtud makse laekumist Kiil e-poe operaatori või makse vahendaja pangakontole.
2.4. Kiil e-poel on õigus sõlmitud müügilepingust ilma sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata kui esineb kasvõi üks alljärgnevatest asjaoludest:
2.4.1. ostja on alla 18-aastane (juhul kui tegemist on kaubaga, mida on lubatud müüa ainult täisealisele isikule);
2.4.2. vastav kaup on laost otsa saanud;
2.4.3. kauba hind või omadused on e-poes süsteemi vea tõttu valesti kuvatud;
2.4.4. kauba eest tasutud summa pole laekunud Kiil e-poe operaatori või makse vahendaja pangakontole.
2.5. Kui Kiil e-poe operaatoril ei ole võimalik kliendi poolt esitatud tellimust täita, võetakse viimasega ühendust ning juhul kui klient on jõudnud kauba eest ettemaksu teha, tagastatakse tasutud summa.
3.Kauba tagastamine
3.1. Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija õigus lepingust taganemiseks ning kauba tagastamiseks toiduainetele ja alkohoolsetele jookidele.
3.2. Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil pood@kiil.ee või helistada e-poe klienditeeninduse telefonile +372 677 1387. Vale või defektiga kauba saab välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab Kiil e-pood.
3.3. Poolte kokkuleppel on võimalik tagastada tellitud kaubad, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt siduv kirjalikus vormis tagastamise kokkulepe. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid mida müüakse kastiga võetakse vastu ainult suletud kastiga kujul. Avatud õlle- ja veinikastid tagastamisele ei kuulu. Eeltoodud tingimustele vastavaid tagastusi võetakse vastu kahe (2) nädala jooksul alates müügi hetkest.
4.Pretensioonide esitamine
4.1. Kliendil on õigus kauba puuduse ilmnemisel pöörduda seaduses sätestatud tähtaja jooksul Kiil e-poe poole, esitades arve või tellimuse kinnituse, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Kiil e-pood klienditeenindus asub aadressil Kiil Laokauplus, estakaad 17, Liivalao 11, 11216 Tallinn, tel. +372 677 1387, e-post pood@kiil.ee. Klienditeeninduse tööaeg on E-R kell 10:00-16:30.
4.2. Kaubal puuduse ilmnemisel palutakse kliendil koheselt lõpetada kauba kasutamine.
4.3. Puudusega kauba puuduste kõrvaldamise või sellise kauba asendamise lepivad Kiil e-pood ja klient omavahel kokku. Vastavad kulud katab Kiil e-pood.
4.4. Kiil e-pood ei vastuta kaubale tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud kaubale peale selle üleandmist kliendile selle mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
4.5. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel tuleb kliendil edastada e-posti aadressile pood@kiil.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
4.6. Vastavalt kehtivatele õigusaktidele puudub toiduainete ja jookide tarbimiseks sõlmitud ostulepingute puhul kliendil lepingust taganemise õigus. See tähendab, et veebipood on kohustatud välja vahetama või kompenseerima ainult puudustega või siis mittenõuetekohased tooted ja tegema seda Võlaõigusseaduses ette nähtud tingimustel.
4.7. Pretensioon Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
4.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
4.9. Kliendil on õigus nõuda Kiil e-poe poolt ostuhinna alandamist või müügilepingu taganeda ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Kiil e-poel ei ole võimalik kauba puudusi kõrvaldada või kaupa asendada, kui kauba puuduste kõrvaldamine või kauba asendamine ebaõnnestub, kui Kiil e-pood ei ole kauba puudusi mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või kui Kliendile on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
4.10. Kiil e-pood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Kiil e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.
5. Kliendi õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole
5.1. Kui Kiil e-pood on keeldunud kliendi kaebust lahendamast või klient ei ole nõus Kiil e-pood poolt pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ta esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu või kohtule.
5.2. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
5.3. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kodulehel (https://www.ttja.ee), Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse (https://consumer.ee/)
KUIDAS OSTA KIIL E-POESKiil e-poodi (asub veebiaadressil www.kiil.ee) opereerib OÜ Interaltus (registrikood 10079480). Alljärgnevalt on ära toodud juhised, kuidas meie e-poes tellimusi vormistada, nende eest tasuda ja transporti valida. Kui vajate abi meie e-poes ostu sooritamisel või soovite konsulteerida meie poolt müüdavaid tooteid puudutavates küsimustes, palume pöörduda Kiil e-poe klienditeeninduse poole aadressil pood@kiil.ee või telefonil +372 677 1387
Kiil e-pood müüb peamiselt alkohoolseid jooke, mistõttu on e-poodi lubatud külastada ning tellimust esitada ja vormistada ainult täisealistel isikutel, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastane. Ostu sooritaja vanuse kontrollimiseks nõuab Kiil e-pood kliendilt kinnitust, et isik on vähemalt 18-ne aastane, samuti nõutakse isikut tõendava dokumendi esitamist tellimuse kättesaamisel Omniva või SmartPosti pakiautomaatidest (nõutav on Eesti Vabariigi ID-kaardi olemasolu), kliendi vanust võib kontrollida ka kuller või Kiil e-poe müügikoha töötaja.
1. Tellimuse vormistamine ja ostmine
Ostu sooritamiseks ei ole sisselogimine vajalik, samas on see soovitatav, kuna nii saab ostja osa mitmetest soodustustest. Püsikliendiks registreerudes saadetakse registreerumise kinnitus Teie e-posti aadressile. Ostu sooritamiseks toimige alljärgnevalt:
1.1. Leidke endale sobiv toode, filtreerides tootekategooriaid või kasutades otsingut. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige toote pildile ning avaneb suurendatud pilt ja pikem tutvustus antud toote kohta.
1.2. Valige sobiv kogus ja lisage toode ostukorvi.
1.3. Täitke tellimuse täitmiseks kohustuslikud isikuandmed väljad ning valige tarneviis.
1.4. Valige makseviis ja kinnitage tellimus. Kiil e-poest tellitud toodete eest saate tasuda läbi pangalingi järgnevate Eesti pankade Swedbank, SEB Pank, Luminor Bank, LHV Pank, Coop Pank ja Citadele (maksete algatamise teenusega) ja Pocopay kaudu. Pangalingi kaudu tasumise teenust pakub Maksekeskus AS ning Kiil e-pood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile. Isikuandmete vastutav töötleja on Kiil e-pood.
1.5. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”, vastasel korral võib juhtuda, et info makse toimumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.
1.6. Pärast valitud makseviisiga tasumise edukat sooritust kuvatakse ekraanile tellimuse kinnitus ning saadetakse see ka kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile. Ebaõnnestunud makse korral tellimuse käsitlus peatatakse ning pakutakse võimalust makset uuesti sooritada. Kui Te e-posti teel teadet tellimuse kinnitust ei saa või esineb mõni muu probleem, helistage lisainfo saamiseks telefonil +372 677 1387.
1.7. Ettemaksuarvega tasumise puhul palume Teil edastada maksekorralduse koopia aadressile pood@kiil.ee, et tellimus kinnitataks ja komplekteeritaks.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures, hinnad on esitatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Tellimuse eest tuleb tasuda täies ulatuses ettemaksuna.
2. Tellimuse täitmine ja tarnimine
2.1. Tarbija tellimuse täitmist alustatakse, kui klient on oma tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
2.2. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), palume Teil viivitamatult ühendust võtta klienditeenindusega telefoni teel +372 677 1387.
2.3. Kiil e-poel on õigus loobuda toote müümisest kliendile peale viimase poolt vormistatud ostu avastatud tehniliste vigade tõttu: valesti sisestatud hind, kogus jms. Sellisel juhul teavitatakse klienti koheselt e-posti või telefoni teel.
2.4. Kiil e-poest ostetud kaupu tarnitakse ainult Eesti Vabariigi territooriumi piires.
2.5. Ostudele, mille kogusumma jääb alla 150,00 euro koos käibemaksuga, lisandub kauba maksumusele transpordi hind vastavalt tellimuse suurusele ja kliendi poolt valitud kauba kättesaamise viisile. Transpordi hind sisaldab pakendit, pehmendusmaterjale ja kullerfirma poolt osutatavat vanuse tuvastamise teenust. Võimalikud kauba kättesaamise ja tarneviisid on järgmised:
2.5.1. kauba kättesaamine Kiil e-poe laokauplusest Tallinnas Liivalao 11, estakaad nr. 17 (E-R 10:00-16:30) – tasuta. Tellimus peab olema vormistatud eelmisel tööpäeval või vähemalt 3 tundi enne soovitud kättesaamist;
2.5.2. kullerteenus Tallinna piires – maksumusega alates 4,90 eurot sõltuvalt tellimuse suurusest. Järgmisel tööpäeval tarnet sooviva kliendi tellimus peab olema e-poes vormistatud kella 15.00-ks. Hilisemad tellimused vormistatakse ülejärgmisel tööpäeval. Järgmise- või ülejärgmise tööpäeva tarnet on võimalik teostada ainult Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses.
2.5.3 Kullerteenus Eesti piires – maksumusega alates 6,90 eurot sõltuvalt tellimuse suurusest. Tellimuste tavapärane tarneaeg on 1-3 tööpäeva alates tellimuse jõustumisest tingimusel, et tellimus on vormistatud enne kella 11.00. Vastasel juhul lisandub tavapärasele tarneajale 1 tööpäev. Saartele ja kaugematesse piirkondadesse võib eeltoodule lisaks minna veel 1 – 2 tööpäeva.
2.6. Kui tellimuse maksumus koos käibemaksuga ületab 150,00 euro, pakutakse kliendile transporditeenus Eesti piires ilma tasuta. Tellimuse täitmine võtab 1 – 5 tööpäeva sõltuvalt tarneaadressist.
2.7. Kauba saabumisest teatab kuller vajadusel telefoni teel kliendile ette. Kiil e-poe partneriteks kauba tarnimisel on Itella Estonia OÜ ja vajadusel teised kullerfirmad ning Kiil e-poe enda autojuht.
2.8. Kuller on kohustatud küsima kliendilt isikut tõendavat dokumenti ja ei tohi kaupa üle anda selle puudumisel, sest Kiil e-pood tarnib peamiselt alkohoolseid tooteid ja kauba tarne on lubatud ainult täisealistele (18.a. ja vanemad) isikutele;
2.9. Kauba kättesaamisel on Tarbijal kohustus koheselt kontrollida selle vastavust arve-saatelehele. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et tarnitud kaupade hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Kiil e-pood klienditeenindust +372 677 1387 või saata info aadressile pood@kiil.ee.
Kiil e-poe klienditeenindus töötab E-R (v.a riiklikud pühad) kella 8.30-16:30.
Meeldivaid oste!
OÜ Interaltus